شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ /
659
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
16 بازدید
۰

جیمی کاراگر می گوید نمایش مارکوس راشفورد برای منچستریونایتد در نیوکاسل غیرقابل قبول بود – او من را به یاد آنتونی مارسیال می اندازد.

به گزارش تکنولوژین و به نقل از اسکای اسپرت منچستریونایتد روز شنبه ۱-۰ مقابل نیوکاسل شکست خورد. نمایش مارکوس راشفورد در سنت جیمز پارک با انتقاد کارشناسان اسکای اسپورت، جیمی کاراگر و روی کین در سوپر یکشنبه مواجه شد. مهاجم انگلیسی پس از امضای قرارداد پنج ساله جدید در ماه ژوئیه، تنها دو بار در […]



به گزارش تکنولوژین و به نقل از اسکای اسپرت منچستریونایتد روز شنبه ۱-۰ مقابل نیوکاسل شکست خورد. نمایش مارکوس راشفورد در سنت جیمز پارک با انتقاد کارشناسان اسکای اسپورت، جیمی کاراگر و روی کین در سوپر یکشنبه مواجه شد. مهاجم انگلیسی پس از امضای قرارداد پنج ساله جدید در ماه ژوئیه، تنها دو بار در تمام رقابت‌ها در این فصل گلزنی کرده است

جیمی کاراگر و روی کین از نمایش “غیرقابل قبول” مارکوس راشفورد در باخت ۱-۰ منچستریونایتد مقابل نیوکاسل انتقاد کردند و کاراگر مدعی شد که مهاجم انگلیسی اکنون “من را به یاد آنتونی مارسیال می اندازد”.

آخرین شکست یونایتد باعث شد تا آنها در رده هفتم لیگ برتر با ۹ امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین قرار بگیرند و این باشگاه نیز در خطر عدم جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

و کارشناسان اسکای اسپورت هر دو عملکرد راشفورد در سنت جیمز پارک را در عصر شنبه زیر سوال بردند، زمانی که این بازیکن به طور مداوم در ردیابی تینو لیورامنتو، مدافع کناری نیوکاسل ناکام ماند و کاراگر حتی نمایش های این بازیکن ۲۶ ساله را در این فصل با تیمش مقایسه کرد. -همت مارسیال، که در زمان حضور در اولدترافورد به‌طور مداوم شکست خورده است.

کاراگر به اسکای اسپورت گفت: تماشای مارکوس راشفورد در شب گذشته [شنبه] که به چند دلیل عملکرد غیرقابل قبولی بود و رشفورد را انتخاب نمی‌کنم زیرا فکر نمی‌کنم کسی با اعتبار زیادی از آن خارج شود.

اما آن پسر در اواسط هفته در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرد، بنابراین هیچ شرایط تسکین دهنده کمی وجود ندارد که چرا یک بازیکن ۱۰۰ درصد بازی نکرده است – بازی خارج از خانه در چهارشنبه شب در اروپا و سپس شما شنبه بازی می کنید.

“اما من یک بازیکن بومی بوده ام و وقتی یک بازیکن بومی هستید آسان نیست، به خصوص وقتی تیم شما خوب کار نمی کند. شما باید تیم را با خود به بالا بکشید، زیرا من اکنون مارکوس راشفورد را تماشا می کنم و او مرا به یاد مارسیال می اندازد.

“و این بدترین چیزی است که احتمالاً می توانید در مورد او بگویید. بازیکن خارجی که وارد می شود، این کار را انجام نداده است، واقعاً اهمیتی نمی دهد – و این یک واقعیت در مورد مارسیال است. مارکوس راشفورد اکنون شبیه آنتونی مارسیال است.” و اگر اعتماد به نفس شما پایین آمده، یا گل نمی زنید، یا پاس گل نمی دهید، مشکلی نیست.

در همین حال، کین ادعا کرد که هواداران یونایتد اکنون شروع به ناامید شدن از رشفورد کرده‌اند، کسی که یکی از بهترین بازیکنان باشگاه در اولین کمپین اریک تن هاگ در راس آخرین بار بود – در ماه جولای قراردادی ۵ ساله و پولی جدید امضا کرد. به عنوان پاداش – اما کسی که تا به اینجای فصل فقط دو گل در تمام رقابت ها به ثمر رسانده است، یکی از آنها پنالتی آخر هفته قبل در اورتون بود.

کاپیتان سابق یونایتد گفت: “در مورد زبان بدن او چطور؟ بازیکنان گسترده ای که با آنها بازی کردم و بسیار با استعداد بودند – [رایان] گیگز، [دیوید] بکام، [لی] شارپ، [آندری] کانچلسکیس، آنها دویدند.”

“آنها دویدند و بازیکنان برتر منچستریونایتد بودند. بدیدن به این شکل [به جلو] خوب است، اما شما باید به عقب بدوید. راشفورد در حال حاضر.به خاطر عدم مهارتش؟واقعا نه.به این دلیل است که آنها بازیکنی را در حال دویدن نمی بینند.

“او یک پسر محلی است، او در چند سال گذشته تحسین های زیادی داشته است و او قرارداد بزرگی را به دست آورده است. اما شما به بازیکنان نگاه می کنید و می پرسید، “آیا آنها چنین تمایلی برای عملکرد خوب دارند؟”

“مارکوس آنقدرها این را نشان نمی دهد. به او یک توپ بدهید تا [در اورتون] پنالتی بزند؟ نه، من کمی بیشتر نیاز دارم. به جلو بدوید، مشکلی نیست، اما وقتی برای منچستریونایتد بازی می کنید، به عقب فرار می کنید. و بدون هیچ بهانه ای. هر بازیکنی می تواند اعتماد به نفس خود را کاهش دهد، اما شما فکر می کنید، “چگونه این مشکل را برطرف کنم؟” تو بدو

کاراگر و کین بر این باورند که راشفورد متولد منچستر باید در این دوران سخت برای باشگاه، الگوی بهتری برای هم تیمی‌هایش باشد، و کاپیتان سابق لیورپول به نمایش خستگی‌ناپذیر هیونگ مین سون در تساوی ۳-۳ تاتنهام مقابل منچسترسیتی در روز یکشنبه اشاره کرد. در مقایسه.

کاراگر می‌گوید: «هیچ جای سخت‌تر از منچسترسیتی نیست که بتوانید به عنوان یک بازیکن بزرگ به آن بروید. “شما قرار نیست ضربه زیادی بخورید.

“سون از دویدن دست برنداشت. او یک کاپیتان بود. ما از رشفورد گل و پاس گل نمی‌خواهیم. این را در گذشته دیده‌ایم. چیزی که شما می‌خواهید رهبری است. مهم نیست که او کیست. در بازی با آنها، آن بازیکنان باید به او نگاه کنند و بگویند، “او منچستریونایتد است – او تجسم این باشگاه است”.

کین از رشفورد خواست که اکنون بایستد و شمارش شود

او گفت: “او ۲۶ سال دارد. او دیگر کودک نیست.” “او بازیکن با استعدادی است. اگر یکی از بازیکنان ارشد باشد – و پول هنگفتی به دست آورده است – باید الگو قرار دهد. آیا او به تنهایی است؟ البته که نه.”

4 ماه پيش [ 882 بازدید ]
7 ماه پيش [ 776 بازدید ]
2 ماه پيش [ 560 بازدید ]
7 ماه پيش [ 554 بازدید ]
4 ماه پيش [ 533 بازدید ]
7 ماه پيش [ 478 بازدید ]
5 ماه پيش [ 458 بازدید ]
2 ماه پيش [ 415 بازدید ]
6 ماه پيش [ 414 بازدید ]
5 ماه پيش [ 396 بازدید ]
8 ماه پيش [ 357 بازدید ]
7 ماه پيش [ 326 بازدید ]
4 ماه پيش [ 318 بازدید ]
7 ماه پيش [ 287 بازدید ]
5 ماه پيش [ 279 بازدید ]
6 ماه پيش [ 255 بازدید ]
7 ماه پيش [ 250 بازدید ]
8 ماه پيش [ 205 بازدید ]
6 ماه پيش [ 199 بازدید ]
3 ماه پيش [ 194 بازدید ]
mintechnologynad 2 روز پيش [ 5 بازدید ]
mintechnologynad 2 روز پيش [ 3 بازدید ]
mintechnologynad 4 روز پيش [ 8 بازدید ]
mintechnologynad 4 روز پيش [ 8 بازدید ]
mintechnologynad 6 روز پيش [ 7 بازدید ]
mintechnologynad 6 روز پيش [ 8 بازدید ]
mintechnologynad 6 روز پيش [ 7 بازدید ]
mintechnologynad 6 روز پيش [ 24 بازدید ]
mintechnologynad 8 روز پيش [ 24 بازدید ]
mintechnologynad 8 روز پيش [ 11 بازدید ]
mintechnologynad 8 روز پيش [ 6 بازدید ]
mintechnologynad 8 روز پيش [ 7 بازدید ]
mintechnologynad 8 روز پيش [ 8 بازدید ]
mintechnologynad 10 روز پيش [ 8 بازدید ]
mintechnologynad 10 روز پيش [ 7 بازدید ]
mintechnologynad 10 روز پيش [ 14 بازدید ]
mintechnologynad 10 روز پيش [ 8 بازدید ]
mintechnologynad 10 روز پيش [ 7 بازدید ]
mintechnologynad 10 روز پيش [ 8 بازدید ]
mintechnologynad 13 روز پيش [ 1 بازدید ]
mintechnologynad 8 روز پيش [ 6 بازدید ]
mintechnologynad 1 ماه پيش [ 14 بازدید ]
mintechnologynad 5 ماه پيش [ 32 بازدید ]
mintechnologynad 25 روز پيش [ 7 بازدید ]
mintechnologynad 2 ماه پيش [ 19 بازدید ]
mintechnologynad 6 ماه پيش [ 17 بازدید ]
mintechnologynad 4 ماه پيش [ 104 بازدید ]
mintechnologynad 1 ماه پيش [ 10 بازدید ]
mintechnologynad 2 ماه پيش [ 5 بازدید ]
mintechnologynad 2 ماه پيش [ 5 بازدید ]
mintechnologynad 3 ماه پيش [ 42 بازدید ]
mintechnologynad 7 ماه پيش [ 81 بازدید ]
mintechnologynad 6 ماه پيش [ 25 بازدید ]
mintechnologynad 7 ماه پيش [ 28 بازدید ]
mintechnologynad 1 ماه پيش [ 7 بازدید ]
mintechnologynad 3 ماه پيش [ 19 بازدید ]
mintechnologynad 5 ماه پيش [ 12 بازدید ]
mintechnologynad 4 ماه پيش [ 22 بازدید ]
mintechnologynad 2 ماه پيش [ 10 بازدید ]
mintechnologynad 7 ماه پيش [ 109 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید