شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ /
722
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
86 بازدید
۰

منچستریونایتد بدون مارکوس راشفورد تیم بهتری است – و بالاخره اریک تن هاگ می تواند آن را ببیند!

به گزارش تکنولوژین و به نقل از گل ستاره انگلیسی روز چهارشنبه در اولدترافورد نیمکت نشین شد و در غیاب او، شیاطین سرخ نمایشی پرانرژی به نمایش گذاشتند. پس از اتفاقات هفته گذشته، اریک ده هاگ شدیداً به بازی تیم منچستریونایتد مقابل چلسی نیاز داشت. چیزی کمتر از یک نمایش بهبود یافته از نمایش رقت […]



به گزارش تکنولوژین و به نقل از گل ستاره انگلیسی روز چهارشنبه در اولدترافورد نیمکت نشین شد و در غیاب او، شیاطین سرخ نمایشی پرانرژی به نمایش گذاشتند.

پس از اتفاقات هفته گذشته، اریک ده هاگ شدیداً به بازی تیم منچستریونایتد مقابل چلسی نیاز داشت. چیزی کمتر از یک نمایش بهبود یافته از نمایش رقت انگیز شنبه در نیوکاسل، و چاقوها برای مربی هلندی تیز می شدند.

با در نظر گرفتن این موضوع، و گزارش‌هایی مبنی بر ناراحتی در تیم یونایتد که شروع به چرخش می‌کند، پیروزی ۲-۱ چهارشنبه در اولدترافورد نشانه روشنی بود که اکثر بازیکنان ده هاگ پشت سر سرمربی باقی می‌مانند، زیرا یونایتد تقریباً در تمام بازی تسلط داشت و مجبور شد بازدیدکنندگان خود را به خطای درهم و برهم پس از خطا در نتیجه به عنوان یک نتیجه.

اسکات مک تومینای قهرمان شبی بود که ملی پوش اسکاتلندی در دو طرف گل تساوی کول پالمر گلزنی کرد، اما او تنها قهرمانی بود که قرمز پوشیده بود. شاگردان تن هاگ از همان دقیقه اول به شدت پرس کردند و موقعیت های خوب متعددی را خلق کردند و رابرت سانچز دروازه بان چلسی یکی از معدود بازیکنانی بود که با تمام وجود به غرب لندن بازگشت.

اینکه چنین نمایش پرانرژی در شبی رخ داد که مارکوس راشفورد سرانجام از ترکیب یونایتد کنار گذاشته شد، بی‌توجه نخواهد بود و عملکردها در این سطح باقی می‌ماند، در این صورت ممکن است مهاجم برای بازگشت مجبور به محاسبه مشکل باشد.

راشفورد تنها مهاجم انگلیس نبود که یک شب ناامیدکننده را پشت سر گذاشت، زیرا رحیم استرلینگ یکی از تعدادی از بازیکنان چلسی بود که در آن شب عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و مائوریسیو پوچتینو ظاهراً در یافتن راهی برای وادار کردن یونایتد به عقب نشینی ناتوان بود. به این ترتیب، آبی‌ها همچنان در میانه جدول فرو می‌روند و یک قدم به جلو و دو قدم به عقب بر می‌دارند.

GOAL برنده ها و بازنده های اولدترافورد را شکست…

منچستریونایتد بدون مارکوس راشفورد تیم بهتری است – و بالاخره اریک تن هاگ می تواند آن را ببیند!

پس از خرج کردن ۷۲ میلیون پوند برای راسموس هوجلوند، ۶۰ میلیون پوند در میسون مانت و تبدیل شدن رشفورد به پردرآمدترین بازیکن خود، یونایتد نمی‌توانست متهم به سرمایه‌گذاری مناسب در حمله تابستان گذشته نشود. پس چه کسی فکرش را می کرد که پنج ماه بعد از فصل، مک تومینای بهترین گلزن آنها باشد؟ به هر حال این بازیکنی بود که اگر یونایتد پیشنهاد مناسبی برای او دریافت می کرد، با خوشحالی می فروخت.

اما مک‌تومینی، مانند هری مگوایر، دست از پا درآورده و با تلاش سخت، ثروت خود را تغییر داده است. زمانی که احساس ناامیدی ملموسی در هوا وجود داشت که آنها از شروع مهیج خود نهایت استفاده را نبرده بودند، او سر خونسردی نشان داد تا یونایتد را به پیش ببرد. سر او نیز ممکن بود پس از از دست دادن یک موقعیت دوگانه در نیمه اول، پایین بیاید، و قبل از نیمه اول ضربه دردناکی به زانو زد، اما او تیز ماند و ضربه حیاتی به پاس گارناچو برای بازگرداندن برتری یونایتد دریافت کرد.

تن هاگ گفت: «او مهارت ها و بو دارد. او یک تمام کننده بسیار خوب است. گاهی اوقات او عمیق است، گاهی اوقات او پایین تر است، اما در برنامه ما می خواهیم که او در آنجا باشد و تیم باید این اتفاق بیفتد.”

او حتی می توانست پس از بازی توسط آنتونی هت تریک کند، اما شوت او را به بیرون زد. این از دست دادن نشان داد که او هنوز یک الماس خشن است، اما واقعاً قابل توجه است که او از بازیکنانی مانند هوجلوند، رشفورد و برونو فرناندز پیشی گرفته است.

منچستریونایتد بدون مارکوس راشفورد تیم بهتری است – و بالاخره اریک تن هاگ می تواند آن را ببیند!

این شب خوبی برای بازیکن چلسی نبود. آنها اشتباهات بسیار زیادی در مالکیت توپ مرتکب شدند زیرا دائماً از یونایتد دعوت می کردند تا آنها را تحت فشار قرار دهد و توپ را در بالای زمین به دست آورد. اما زمانی که آبی ها پرس تیم میزبان را شکستند، مهاجمان آنها به شدت کمبود داشتند.

استرلینگ با توجه به اوج هایی که تا کنون در این رقابت ها به دست آورده، شاید ضعیف ترین بازیکن زمین بود. مرد سابق منچسترسیتی با مسئولیت های فراوان به شهری که زمانی آن را خانه می خواند بازگشت، اما سایه ای از خود سابقش به نظر می رسید.

او اکنون ۲۵ بازی مقابل یونایتد انجام داده است و هنوز به گلزنی رسیده است و هرگز به این موقعیت نزدیک نشد. اغلب اوقات او از ولخرجی کسانی که پشت سرش بودند ناله می کرد، اما وقتی توپ را می گرفت، نتوانست چیز قابل توجهی خلق کند.

او باید منتظر می ماند تا با نیکلاس جکسون در پشت خط دفاعی یونایتد بازی کند، با پاس زودهنگام او به این معناست که آندره اونانا می تواند جکسون را ببندد و جلوی پای او سیو کند، در حالی که استرلینگ نیز در تلاشی برای رسیدن به هدف، شیرجه ای ظالمانه انجام داد. در اواخر نیمه اول پنالتی را برد.

جکسون علاوه بر فقدان فوق الذکر، باز هم کیفیت مورد نیاز در بالاترین سطح را نداشت، و این او بود که توپ را در ضربات اولیه به دروازه باز مک تومینای داد. سنگالی برای تلاش کم ندارد، اما چلسی به شدت نیاز به ارتقاء پست مهاجم دارد.

در سمت چپ، Mykhailo Mudryk عملاً ناشناس بود. او ممکن است پاس نهایی را در حرکتی که منجر به ضربه پالمر شد، ارائه کرده باشد، اما زمانی که در نیمه اول دو موقعیت برای گلزنی به او داده شد، زمانی که ضربه زدن به هدف راحت تر به نظر می رسید، هر دو تلاش را از دست داد.

منچستریونایتد بدون مارکوس راشفورد تیم بهتری است – و بالاخره اریک تن هاگ می تواند آن را ببیند!

پس از شروع پرحادثه هفته ای که در آن باشگاه خبرنگاران را به دنبال داستان های شورش بازیکنان علیه سرمربی محروم کرده بود، تن هاگ شدیداً به تیمش نیاز داشت تا نشان دهد کاملاً پشتیبان او هستند. و آنها همین کار را کردند. این پاسخی عالی به شکست بی‌جان در نیوکاسل بود و نشان داد که در این تیم کتک خورده و کبود شده دعوا وجود دارد.

مدیر چند تماس بزرگ برقرار کرد و همه آنها را حل کرد. او در نهایت راشفورد را از ترکیب اصلی کنار گذاشت و آنتونی در جناح راست به او افتخار کرد، جوراب‌هایش را از دست داد و به دیوگو دالوت حمایتی داد که در سنت جیمز پارک از دست داده بود. او همچنین با جذب ویکتور لیندلوف در نیمه دوم و انتقال لوک شاو به مدافع میانی، تماس بزرگی برقرار کرد و سرجیو رگیلون اغلب نامنظم را به خدمت گرفت. این بازیکن اسپانیایی با آتش در شکم خود بازی کرد و تکل های استثنایی انجام داد در حالی که تیم را به جلو می برد.

با گذشت پنج ماه از این فصل، تن هاگ در نهایت بر یک تیم در نیمه اول لیگ برتر پیروز شد. با وجود اینکه چلسی از هم گسیخته به نظر می رسد و مشکلات عمیق تری نسبت به یونایتد دارد، آنها همچنان بازیکنان باکیفیتی دارند و از آرسنال، لیورپول، تاتنهام و منچسترسیتی امتیاز گرفتند. آنها به آزمایش عزم یونایتد ادامه دادند، اما شیاطین سرخ با آنها مبارزه کردند و ثابت کردند که می توانند برای سرمربی خود بجنگند.

منچستریونایتد بدون مارکوس راشفورد تیم بهتری است – و بالاخره اریک تن هاگ می تواند آن را ببیند!

سرانجام، راشفورد از کابوس زندگی خود در یک فصل استراحت کرد. مهاجم یونایتد و انگلیس پس از عملکرد بدش در نیوکاسل خود را در خط آتش یافت و به نظر می رسید که به مهلت نیاز دارد.

خبر بد از دیدگاه او این است که یونایتد بدون او خیلی بهتر به نظر می رسید. آنتونی که در این فصل مشکلات زیادی برای خودش داشته است، این فرصت را با دو دست به دست آورد. این برزیلی در حمله عالی بود، اما کارهای کثیف دفاعی را نیز انجام داد که اخیراً رشفورد در انجام آن ناتوان به نظر می رسد.

و حتی نگران‌کننده‌تر برای راشفورد، عملکرد الخاندرو گارناچو بود که در پست بال چپ گزینه بسیار بهتری به نظر می‌رسید که ستاره بومی فصل گذشته آن را برای خود ساخت. گارناچو با تکبر بازی می کرد و به نظر می رسید که بهترین امید یونایتد برای یافتن برنده باشد، چه با پای خود و چه با ایجاد ویرانی برای حریف.

او یک شوت با فاصله کمی از بالای تیرک به زمین زد و سپس برنده مک تومینای را تعیین کرد. او باید در مقابل بورنموث و بایرن مونیخ به میدان برود و رشفورد را با کار زیادی برای بازگشت به ترکیب کنار بگذارد.

منچستریونایتد بدون مارکوس راشفورد تیم بهتری است – و بالاخره اریک تن هاگ می تواند آن را ببیند!

مگوایر پس از انتخاب بهترین بازیکن ماه نوامبر لیگ برتر، چهارشنبه را با اوج آغاز کرد، که نشانی از پیشرفت فوق العاده او بود، و او آن را کاملاً با نمایشی هوشمندانه و شجاع توجیه کرد.

شوخی هوشمندانه مگوایر با مادریک باعث شد تا این اوکراینی در نیمه اول از دروازه خارج شود و او به سفت شدن خط دفاع یونایتد بعد از استراحت کمک کرد و به چلسی آزادی بسیار کمتری داد.

اما لحظه فوق‌العاده او زمانی رخ داد که او یک فاصله کاملاً لغزنده ایجاد کرد که یک حمله خطرناک را از بینندگان حذف کرد. به نظر می رسید که او عضله ای را اصلاح کرده است و به نظر می رسید که بلافاصله بعد از آن درد دارد، اما مگوایر شجاعانه مبارزه کرد و به فرماندهی دفاع ادامه داد. پس از یک بازی باکلاس و شجاع دیگر، اکنون یک مورد قوی برای بازگرداندن او به عنوان کاپیتان وجود دارد.

منچستریونایتد بدون مارکوس راشفورد تیم بهتری است – و بالاخره اریک تن هاگ می تواند آن را ببیند!

در یک واقعیت جایگزین، پوچتینو ممکن است روز چهارشنبه خود را در خانه خود بیابد. در سال ۲۰۲۲، احساس می شد که آرژانتینی و تن هاگ دو نامزد اصلی برای تصدی پست خالی یونایتد هستند و شیاطین سرخ با مردی که در آژاکس قهرمان می شد، رفتند.

اینکه آیا این تماس درست یا نادرست بود، مدت ها بعد از فراموش شدن این بازی مورد بحث قرار خواهد گرفت، اما شکی وجود ندارد که سرمربی چلسی در اینجا بی مربی بوده است. او هیچ پاسخی برای پرسینگ پرانرژی یونایتد نداشت و تیمش را در برابر تیمی که خیلی بیشتر برای مبارزه به نظر می‌رسید، ترک کرد.

تصمیم پوچتینو برای شروع مارک کوکورلا در دفاع راست و لوی کولویل در دفاع چپ به جای استفاده از بازی اکسل دیاسی در سمت راست روی کوکورلا در سمت چپ، به نظر می رسید که کل دفاع او را ناراحت کند و آنها به سختی سه پاس را کنار هم گذاشتند و قبل از از دست دادن مالکیت توپ را از دست دادند. در نیمه اول در وقت دوم کمی کنترل بیشتر به نمایش گذاشته شد، اما به نظر می‌رسید که این به قیمت حمله چلسی تمام شد و اونانا بعد از استراحت تقریباً یک تماشاگر بود.

این کار آسانی نیست، اما پوچتینو می تواند کارهای بیشتری برای ساده تر کردن زندگی خود و بازیکنانش انجام دهد.

4 ماه پيش [ 881 بازدید ]
7 ماه پيش [ 776 بازدید ]
2 ماه پيش [ 560 بازدید ]
7 ماه پيش [ 554 بازدید ]
4 ماه پيش [ 531 بازدید ]
7 ماه پيش [ 477 بازدید ]
5 ماه پيش [ 458 بازدید ]
6 ماه پيش [ 413 بازدید ]
2 ماه پيش [ 413 بازدید ]
5 ماه پيش [ 395 بازدید ]
8 ماه پيش [ 356 بازدید ]
7 ماه پيش [ 326 بازدید ]
4 ماه پيش [ 317 بازدید ]
7 ماه پيش [ 286 بازدید ]
5 ماه پيش [ 278 بازدید ]
6 ماه پيش [ 255 بازدید ]
7 ماه پيش [ 250 بازدید ]
8 ماه پيش [ 205 بازدید ]
6 ماه پيش [ 199 بازدید ]
3 ماه پيش [ 194 بازدید ]
mintechnologynad 2 روز پيش [ 5 بازدید ]
mintechnologynad 2 روز پيش [ 3 بازدید ]
mintechnologynad 4 روز پيش [ 8 بازدید ]
mintechnologynad 4 روز پيش [ 8 بازدید ]
mintechnologynad 6 روز پيش [ 7 بازدید ]
mintechnologynad 6 روز پيش [ 8 بازدید ]
mintechnologynad 6 روز پيش [ 7 بازدید ]
mintechnologynad 6 روز پيش [ 24 بازدید ]
mintechnologynad 8 روز پيش [ 23 بازدید ]
mintechnologynad 8 روز پيش [ 11 بازدید ]
mintechnologynad 8 روز پيش [ 6 بازدید ]
mintechnologynad 8 روز پيش [ 7 بازدید ]
mintechnologynad 8 روز پيش [ 8 بازدید ]
mintechnologynad 10 روز پيش [ 8 بازدید ]
mintechnologynad 10 روز پيش [ 7 بازدید ]
mintechnologynad 10 روز پيش [ 14 بازدید ]
mintechnologynad 10 روز پيش [ 8 بازدید ]
mintechnologynad 10 روز پيش [ 7 بازدید ]
mintechnologynad 10 روز پيش [ 8 بازدید ]
mintechnologynad 13 روز پيش [ 1 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 20 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 114 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 79 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 63 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 72 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 79 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 22 بازدید ]
mintechnologynad 7 ماه پيش [ 75 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 102 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 77 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 356 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 71 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 79 بازدید ]
mintechnologynad 7 ماه پيش [ 137 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 63 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 205 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 100 بازدید ]
mintechnologynad 8 ماه پيش [ 75 بازدید ]
mintechnologynad 7 ماه پيش [ 64 بازدید ]
mintechnologynad 7 ماه پيش [ 70 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید